fbpx Skip to main content

SkiRun Algemene
Les- en onderhoudsvoorwaarden

  • Reserveren van de lessen is noodzakelijk.
  • Het lesgeld dient bij de éérste les te worden voldaan, m.u.v. de automatische incasso bij de seizoenskaarten.
  • Restitutie van lesgeld is niet mogelijk.
  • Indien er door welke omstandigheid dan ook lessen vanuit SkiRun afgezegd dienen te worden, blijven uw gereserveerde en reeds betaalde lessen geldig, er zal geen restitutie van lesgelden mogelijk zijn.
  • Het is niet toegestaan om aan de lessen deel te nemen in beschonken toestand of onder invloed van verdovende middelen.
  • Afzeggen van lessen dient minimaal 48 uur van te voren te geschieden, anders kan de les niet worden ingehaald. In het hoogseizoen kunnen wij niet garanderen dat lessen ingehaald kunnen worden op uw voorkeursmomenten of zelfs voor uw vakantie.
  • LET OP: Het inhalen van reeds geboekte ski- of snowboardlessen, of doorschuiven van deze lessen, is geoorloofd, mits op tijd aangegeven. Het doorschuiven kan tot uiterlijk het eerstvolgende seizoen waarin de lessen zijn geboekt (m.u.v. de gezinskaart en seizoenskaart).
  • Wanneer een ingeplande cursus wordt geannuleerd, wordt er € 25,- administratiekosten in rekening gebracht.
  • De cursus is persoonlijk, dus niet overdraagbaar (m.u.v. de gezinskaart).
  • Arrangementen alleen op aanvraag.
  • De les kan alleen doorgang vinden bij minimale deelname van 3 personen, maar u kunt zich natuurlijk ook alleen inschrijven. Wij doen ons best om klanten in uw uur bij te boeken, zodat het uur doorgang kan vinden.
  • Een les met 3 personen van hetzelfde niveau duurt maximaal 45 minuten.
  • Het sporten op de indoorbaan is geheel op eigen risico!
  • Uit veiligheidsoverwegingen zijn snowboarders en kinderen tot 18 jaar verplicht om tijdens de lessen een skihelm te dragen. De overige skiërs raden wij het uiteraard ten strengste aan.
  • Aanbiedingen gelden niet in combinatie met andere kortingen of acties.
  • Aanbiedingen zijn niet van toepassing op reeds gedane boekingen.
  • De seizoens- en gezinskaart hebben een geldigheidsduur van één winterseizoen.
  • Voorwaarden van de seizoenskaart:
    – Intentie van wekelijkse lessen, van september t/m mei (30 lessen in totaal).
    – Afgezegde lessen dienen voor 1 juni 2024 ingehaald te zijn (voor seizoen 2023-2024). Eventueel kunnen er meerdere lessen per week ingepland worden m.u.v. de maanden januari & februari; in deze maanden is maximaal 1 training per week mogelijk of de inhaalles wordt last-minute (binnen 24uur) ingepland.
    – Betaling geschiedt door eenmalige betaling bij aanvang seizoen in september, door twee betalingen in de maand september en januari of d.m.v. automatische incasso, maandelijks in 8 gelijke termijnen van € 82,50 per maand.
  • Indien u in de periode tussen 1 december en 1 maart uw ski’s of snowboard inbrengt en deze binnen 48-uu geprepareerd wilt hebben, betaalt u daar een toeslag van € 10,- per set voor.

SkiRun Algemene
Productvoorwaarden

Ruilen / Retourneren van een artikel:
Bij aankoop van de artikelen bij SkiRun heeft u de mogelijkheid om uw artikelen zonder opgaaf van redenen te retourneren of terug te brengen binnen een periode van 7 dagen. Deze 7 dagen ‘zichttermijn’ gaan in op de eerste dag van aankoop. Tijdens deze ‘zichttermijn’ dient u zorgvuldig om te gaan met het artikel en de verpakking. U dient het artikel slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u wenst het artikel te behouden. Indien u besluit het artikel te retourneren/terug te brengen dient het artikel met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan de balie van SkiRun terug te brengen.

Garantie & Service:
Ondanks alle goede zorg kan het voorkomen dat het aangeschafte artikel niet in de juiste staat verkeerd. Meldt u dit dan zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen, aan de balie van SkiRun zodat wij het artikel kosteloos om kunnen ruilen voor hetzelfde product. Voorwaarde is wel dat u een geldig aankoopbewijs heeft en kunt overhandigen. Daarnaast is de voorwaarde dat de aankoop alsnog niet is gebruikt en dat deze, indien redelijkerwijs mogelijk, in de onbeschadigde en originele verpakking zit.

Mocht een artikel tijdens gebruik kapot gaan, dan zijn wij u ook graag van dienst. De aard (ontstaan & gebruik) van de klacht evenals de tijd dat u het artikel al in bezit heeft, zijn leidend in de service die geboden kan worden. Voor bepaalde producten gelden ook nog fabrieksgaranties die de wettelijke regels niet beperken of verminderen. Er wordt afhankelijk van het product, gekozen voor vervanging, reparatie of terugbetaling. Neemt u contact met ons op om een passende oplossing te bespreken.

Heeft u het product normaal gebruikt en is het versleten? Of heeft u het verkeerd gebruikt? Dan heeft u geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. U maakt helaas geen aanspraak op gratis reparatie of vervanging van het defecte artikel wanneer; – het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel ligt; – het defect val- stoot of waterschade betreft; – het artikel oneigenlijk gebruikt is.